Zondagsschool

Elke zondagochtend komen de kinderen van de zondagsschool in het Trefpunt bij elkaar.

• De kinderen van groep 1 t/m 6 gaan eerst naar de kerk en voor de preek gaan ze naar het Trefpunt.
  • De kinderen van groep 7 en 8 hebben zondagsschool volgens hun eigen rooster.

Op de zondagsschool wordt een Bijbelverhaal verteld en liederen gezongen. Als er tijd over is wordt er een verwerking gemaakt.

Er wordt aandacht besteed aan zending en zendelingen. Elke zondagmorgen halen we zendingsgeld op. Het geld gaat onder andere naar een groepsadoptie in Haïti.

Elk jaar worden er diensten met kinderen georganiseerd waaraan de kinderen van de zondagsschool hun steentje bijdragen. Tijdens deze diensten blijven alle kinderen in de kerk. Ook de kinderen van groep 1 en 2 mogen dan de hele dienst bij wonen, maar ze kunnen ook voor de preek met de leiding naar de zondagsschool.

Tijdens een doopdienst zingen alle kinderen de dopelingen en de doopouders een lied toe. Daarna gaan de kinderen van groep 1 t/m 6 naar de zondagsschool. Groep 7 en 8 volgen hun eigen rooster.

Op Tweede Kerstdag vieren we met alle kinderen van de zondagsschool en alle belangstellenden ons Kerstfeest in de kerk.

Tijdens Christelijke Feestdagen en tijdens de Kerst-, Paas- en zomervakantie, is er geen zondagsschool

Contactpersoon:

siblings ga04d2e773 1920