Kerkcentrum Het Trefpunt Harmelen

Het Trefpunt, is een gebouw van de Hervormde Gemeente te Harmelen.
Het gebouw bestaat uit verschillende zalen (van 10 tot 80 personen) waar allerlei activiteiten plaats vinden vanuit de gemeente en van buitenaf.

Aan het Trefpunt is een rouwcentrum verbonden, met hierin een inpandig mortuarium met gekoelde ruimte.

Voor meer informatie kunt U altijd contact opnemen met:

Janny van Woudenberg
Iepenlaan 2,
3481 XA Harmelen
tel. Trefpunt 0348-442540
mob. 06-25019217

trefpunt

Lees en Bijbelkringen, Gespreksgroepen, Catechese bijeenkomsten voor groepen van verschillende leeftijden, maar ook alle jeugdclubs vanuit de kerk met hun eigen activiteiten vinden hier plaats.
Vergaderingen vanuit de Kerk, en op de zondagmorgen is hier de zondagschool en de crèche actief.

Bijeenkomsten vanuit de Gereformeerde Bond, Vrouwen vereniging De schakel, maar ook verenigingen, vanuit de Gemeente Harmelen zelf maken gebruik van het Trefpunt, zoals wekelijks Het Christelijk Gemengd Koor, Schaakclub de Har-Mo-nie, de KNV EHBO vereniging afd. Harmelen.
Ook vinden hier de jaarlijkse Vakantiebijbel Week, de Bazaar en de verkoop van kinderkleding, de activiteiten voor de senioren en van de zonnebloem plaats.

Maar er zijn altijd nog wel zalen beschikbaar!

Te denken valt aan o.a. een Kaart of Bridge club een vergadering of andere (creatieve)activiteiten.
Ook is het mogelijk om uw verjaardag of jubilea hier te vieren.

De tarieven van de huur van de zalen is afhankelijk van de zaal en van welke activiteit hier zal plaats vinden. Hieronder een overzicht van de verschillende zalen en mogelijke inrichtingen.

HAL

BUFFET