Crèche

creche2

Vindt u het ook zo fijn, om als gezin naar de kerk te gaan? Alleen, met kleine kinderen kan dit wel eens lastig zijn.

Om u toch in de gelegenheid te stellen samen naar de kerk te gaan is er iedere zondag, tijdens de ochtenddienst, crèche voor kinderen van
0 tot 4 jaar in de grote zaal van het Trefpunt.

Er is een vast team, zodat er iedere zondag volwassenen en tieners aanwezig zijn om op te passen.
Alle kinderen zijn vanaf hun geboorte van harte welkom.
De allerkleinsten kunnen onder toeziend oog heerlijk slapen (in eigen kinderwagen en/of campingbedje).
De oudere kinderen kunnen spelen (er zijn o.a. poppen, auto’s, een garage, loopauto’s, een treinbaan, puzzels, duplo) en/of tekenen Vaak worden er ook verhaaltjes voorgelezen, spelletjes gedaan of samen gezongen.
Tussendoor nemen we even pauze, drinken we wat limonade en wordt er een koekje uitgedeeld.
Mocht u uw kind zelf drinken meegeven, is het handig om de beker/pakje/fles van naam te voorzien, dit voorkomt verwarring.
Bij binnenkomst worden de namen van de kinderen, uw telefoonnummer en de eventuele bijzonderheden opgeschreven.
Wij zorgen dat uw kind een fijne tijd heeft op de crèche.

Kortom: breng gerust uw jonge kind(eren) op zondagmorgen naar het Trefpunt!

Heeft u nog vragen, laat het ons dan weten.

Contactpersoon: Francina van Woudenberg, tel.nr: 06 41946880.

Plaats: Trefpunt

Wanneer: Iedere zondag tijdens de ochtenddienst en op 1e Kerstdag.
Tijdens de biddag en dankdagdienst is er ’s middags kinderoppas in de consistorie van de kerk.